top of page
Szukaj

Rzadka okazja do udzielenia korekty - oprowadzanie potencjalne V

Kiedy już się wie, po co się chodzi na wystawy, to można było dotrzeć i na wystawę Rzadka okazja do udzielenia korekty. Można było zwiedzić ją tak. Można też było tak. Oraz tak. Jak również tak.


Można też z tą kartką wolniej zwiedzać wystawę i wtedy ta wystawa wygląda tak że od wejścia drzwiami, po lewej, czyli trochę za plecami wyklejony czarny tekst na ścianie białej TAK TRZEBA, dalej obraz ok. 60x50 cm kolorowe tło, ramka czarna, tekst sprayem place your art  here ale tytuł obrazu Ramka to już od razu inne konteksty się uruchamiają, że ten obraz to wcale taki nie za mądry i cały ten strach nerwy, stres, że nie zrozumiem, że znowu bourdieubourrieaud okazuje się być niepotrzebny, dalej wyklejony czarny tekst na ścianie białej MALOWAĆ, dalej obraz w rogu pod kątem, częściowo na ścianie na lewo od drzwi ok. 70x50 cm, tło pomarańczowo-różowe, duża biała plama sprayem na górnej połowie, a na dolnej połowie napis taki sprayem co to ma być ale tytuł obrazu Interpelacja ws. sztuki najnowszej lub stanu RP to już od razu inne konteksty się uruchamiają, że ten obraz to już taki nawet niegłupi, no bo rzeczywiście Lolska (Polska) jaka jest, to jest, ale często tak człowiek siada i myśli w kontekście tej Lolski (Polski), że no co to ma być właśnie, dalej już w całości na lewej ścianie od drzwi wyklejony czarny tekst na ścianie białej KLASYCZNIE, kolejno obraz ok. 150x50 cm na żółto-pomarańczowym tle sprayem tekst co, jeśli się uda, dodatkowo podkreślony czarną kreską ale tytuł obrazu Plan A to już od razu inne konteksty się uruchamiają, że no rzeczywiście w zasadzie to i ja osoba odbiorcza mam i plan b, i c, i d, i może nawet ź w razie fuckupu, ale jak mi się uda to, co by się chciało no to jednak raczej nie wiadomo co robić i jak żyć, dalej wyklejony czarny tekst na ścianie białej KLASYKIEM SIĘ POSIŁKOWAĆ, ale fragment W oraz A i Ć już na ścianie na wprost od drzwi, potem znowu obraz ok. 70x50 cm, tło ciemnoszaroczarne z piaskowym napisem zaden placz nie trwa wiecznie ale tytuł obrazu Nie płacz ziomek, bo tu miejsca brak na Twe męskie łzy to już od razu inne konteksty się uruchamiają, że no przykra jest to sprawa społecznie ta akceptacja i jej brak tego płaczu męskiego, bo jakby na przystanku płakała kobieta to jednak inaczej niż jakby na tym samym przystanku płakał mężczyzna, dalej wyklejony czarny tekst na ścianie białej POZA KLASYK NIE WYCHODZIĆ, obok obraz około 80x60cm z napisem białym na czerwonym tle u góry, tak na 1/8 obrazu lnepilnepil, pod napisem kreskę grubą białą, a pod kreską grubą białą na żółtym tle napis czarny wciaz nikt cie nie kocha ale tytuł obrazu Breaking hearts and telling lies to już od razu inne konteksty się uruchamiają, że no nawet jeśli to życie singielskie jest, jakie jest to wcale nie jest tak, jak jest, ale będzie lepiej i jak mnie dzisiaj nikt nie kocha to jutro już ktoś mnie kochać może, dalej wyklejony czarny tekst na ścianie białej A B, a później na najbardziej prawej ścianie wyklejony czarny tekst na ścianie białej ROŃ BOŻE, potem obraz ok. 100x100cm, na którym na takim niebieskim tle żółty napis, sprayem this is bedroom art ale tytuł obrazu Nothing more nothing less to się już od razu inne konteksty się uruchamiają, że ten obraz to nawet śmieszny i że może by i osobie odbiorczej do sypialni pasował, a najważniejsze, że wcale taki nie za mądry i cały ten strach nerwy, stres, że nie zrozumiem, że znowu bourdieubourrieaud okazał się być niepotrzebny i w końcu wyklejony czarny tekst na ścianie białej PRZED KLASYKA WYCHODZIĆ i potem się wychodzi przez drzwi.



fot. Martyna Szulakiewicz-Gaweł, widok z wystawy Rzadka okazja do udzielenia korekty.
fot. Martyna Szulakiewicz-Gaweł, widok z wystawy Rzadka okazja do udzielenia korekty.

 
 
 

Komentarze


© 2024 kuba maciejczyk. Powered and secured by Wix

bottom of page